annulla
Visualizzazione dei risultati per 
Cerca invece 
Intendevi dire: 

Ho acquistato una SIM solo dati. Non riesco accedere all'app

Barbara71
Benvenuto
Benvenuto
Ho acquistato una SIM solo dati. Non riesco accedere all'app perché il messaggio viene inviato a quella sim che è dentro a un router...
0 Kudos
3 RISPOSTE 3
Bisunkheraju
Grande
Grande
I want use 7.99uro data pack
0 Kudos
gae974
Top
Top
Hi @Bisunkheraju,
have you tried to see if the app offers it to you from My offer, Change offer? If he doesn't offer it to you, it means you can't have it. In particular, the 180 giga €7.99 offer is reserved for new customers who carry out portability from specific operators. The only way you can get it would be to switch to a specific virtual operator and then go back to ho.
Greetings.
0 Kudos
Sirya
Capo ho.fficina
Capo ho.fficina

Ciao @Barbara71 , ti suggerisco di inserire temporaneamente la sim in un telefono  e procedere con la registrazione. Resto a tua disposizione.

0 Kudos