- Contrassegnare come Nuovo
- Preferito
- Iscriversi
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
- Segnalare contenuto inappropriato
- Contrassegnare come Nuovo
- Preferito
- Iscriversi
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
- Segnalare contenuto inappropriato
Hi @JassBhullar, you can view private messages by accessing your personal ho.fficina profile. At the top left you will find a message packet, by clicking on that packet you will find the private messages received and you will have the opportunity to reply, providing the requested data, so that they are not visible to other users. Good evening.
- Contrassegnare come Nuovo
- Preferito
- Iscriversi
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
- Segnalare contenuto inappropriato
Hi @JassBhullar, to protect the privacy of all community users, we prefer that users' personal data is not published on the forum where it is visible to anyone who visits the community. For this reason we have edited your message. I am available.
- Contrassegnare come Nuovo
- Preferito
- Iscriversi
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
- Segnalare contenuto inappropriato
My number ±39379****** Hi I have ha recharge 10 euro but decuted the money but not recharge and not completely process please return my money
- Contrassegnare come Nuovo
- Preferito
- Iscriversi
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
- Segnalare contenuto inappropriato
- Contrassegnare come Nuovo
- Preferito
- Iscriversi
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
- Segnalare contenuto inappropriato
è successo anche a me!!! Io ci lavoro col tel, il credito sparito immediatamente ma il rinnovo non si è ancora visto.. Eppure quando facciamo la ricarica si rnnova subito.. Bah! Attendiamo...
- Contrassegnare come Nuovo
- Preferito
- Iscriversi
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
- Segnalare contenuto inappropriato
I recharged my account with the 'Resume' option. Money got deducted but I can't use the internet now. Please help ASAP.
Thanks,