2 RISPOSTE 2
Deborah11

Capo ho.fficina
- Contrassegnare come Nuovo
- Preferito
- Iscriversi
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
- Segnalare contenuto inappropriato
17-04-2021
10:41 AM
Hello @Behnam,
I sent you a private message.
To reply to me privately, log in to the Community, click on your name and tap on Ho. Officina Profile, you will find a packet indicating private messages.
Do not reply to the mail (no reply) as it is a notification that simply informs you that you have received a private mail message.
As soon as I have the required data, I will provide you with support. Thanks and enjoy the rest of the day.
Behnam

Grande
- Contrassegnare come Nuovo
- Preferito
- Iscriversi
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
- Segnalare contenuto inappropriato
15-04-2021
09:27 PM
Hello, before I acctive the sim card,
I paid online 18 euro and it is lessend from my bank account. You colleague told me that it is a mistake and got me another 18 euro in presence and told me that you ahould ask them for refund.
Here the account that I paid online on 14 April.
Full Name : Masoud Manafi
Bank : popolare di sondrio
I paid online 18 euro and it is lessend from my bank account. You colleague told me that it is a mistake and got me another 18 euro in presence and told me that you ahould ask them for refund.
Here the account that I paid online on 14 April.
Full Name : Masoud Manafi
Bank : popolare di sondrio
ca28to

Grande
- Contrassegnare come Nuovo
- Preferito
- Iscriversi
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
- Segnalare contenuto inappropriato
19-02-2021
07:54 PM
salve,
in merito al problema con il pagamento della ricarica tramite apple pay ho contattato la apple dopo che voi mi avevate detto che era tutto a posto e mi hanno detto che potreste aver messo delle restrizioni sulle carte per il pagamento... potete fare delle verifiche più approfondite per cortesia? mi avete sempre dato delle risposte approssimative e frettolose... attendo riscontro. grazie
in merito al problema con il pagamento della ricarica tramite apple pay ho contattato la apple dopo che voi mi avevate detto che era tutto a posto e mi hanno detto che potreste aver messo delle restrizioni sulle carte per il pagamento... potete fare delle verifiche più approfondite per cortesia? mi avete sempre dato delle risposte approssimative e frettolose... attendo riscontro. grazie